2017年7月19日 星期三

【台灣72小時】大鄉里出城

黎緊呢幾篇blog係台灣遊記係3月份果陣時去架... 
好彩婆婆肯接收3隻我先可以去咋 ... 
72小時咁多啦.. 

其實都唔係太安心.. 因為自知自己小朋友好動, 調皮!!! 
所以呢72小時真係辛苦晒婆婆!!!

------------------------------------------
台灣72小時即將開始... 
首先我會講下我見到D咩新奇... 
不過可你地覺得冇咩特別.. 
但對於我呢個唔係成日出門既人來說呢一次去台灣真係見到好多新奇既野呀!!

未出發就有彤爸呢個360相機..
影到360凌既影色, 所以無論你 LAY 埋係邊都會影到架!!!



之後原來一出到機場就要申請 WIFI 啦...
呢樹有3間, 價錢都係差不多, 
有3-4 日PLAN... 
我地就JOIN左台灣大哥大... 
因為呢個COUNTER唔洗點等!!!



我地咁啱呢段時間去台灣機場捷運剛啟動, 
所以可以用優惠價坐捷運出去啦!!!



真係好方便.... 
一卡在手用足3日... 
下次去可以再用... 又或者借比朋友都得!!!



係淡水見到呢間搜奇博物館... 
係要比$入去架... 
不過門口都放左D相啦, 奇真異獸等吸引大家入去.. 
UM... 我地見到有D好大既 TURTLE... 又話會食人咁啦... 
有D似以前外國果D Believe it or not!! 
又係一個童年回憶!



好想好想去食既Mister Donut ..
不過.. 因為次次都食得好飽, 所以係冇食架....



係便利店見到加大裝既金寶湯.. 
嘩.. 呢個可以食好多人喎.
一家5口唔知會食到幾耐呢...


除左湯, 重有好多野都係mega size... 
以為鬼佬地方就興mega size.. 
但原來台灣都有喎... 


Sofina 呢隻既防曬係好抵架... 
重抵過果陣去日本買呀!!!


.

知唔知呢D係咩黎呢... 
好KAWAI 呀!!!


睇真D係Contact Lenses.. 
圍邊係有晒kitty, melody公仔架... 
吓... 咁用左會唔會比d公仔姐住晒架?? 


除左 Contact Lenses 有kitty, 
原來連白花油都有 Kitty 架.. 
真係好靚... 


No automatic alt text available.


跟住之後個幾篇BLOG 會係介紹食為主... 

----------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me



沒有留言:

張貼留言