2017年6月1日 星期四

【好味推介】超好味住家菜 @ 芳記廚房


端午節飯我地地去左元朗食呀...
點解咁遠... 
因為有好野食啦!!!

呢間芳記廚房老闆娘話開左2個月咋.. 
不過好生意都不得了... 
因為佢真係食材新鮮, 而且唔落味精架!!


除左餐牌之外,
每日都有個Special Menu 既時日握介呀!!!
因為我媽媽係食素架,
定位果時可以 ORDER 埋 1 - 2 Dish 既素食...
老闆娘話佢地會洗乾淨個盆鑊先煮架...
一家乾淨!!


呢個叫薑醋雞 ... 
真係好好食... 
雞有酸酸辣辣既味道.. 
好醒胃呀!!!
雞煲既湯用黎送飯一流呀!!!
(所以我呢一晚食左好多飯呀!!)


呢個節瓜圃好入味呀!!
不過唔知點解小朋友食到有辣味, 
所以我地大人食得好好味! 


呢個蠔煲都係我既至愛.. 
D蠔隻隻好肥美, 
又香又好味!


最後呢2味係素菜...
有苦瓜,菜圃煎蛋. 
呢個煎得好好, 
蛋唔會乾身!!!


呢個係上湯菜加魚腐... 
係素食, 所以魚腐同上湯都冇肉架!!!
所以啖湯係好清甜好好味!!


最後就係甜品 - 薑汁燉蛋同埋蛋白燉鮮奶
係送架... 
重要每人一個, 連細細BB都有呀!!!


呢個甜品真係好滑好好味,
即叫即做.... 
睇片就可以感覺到係幾咁滑!!!




而味道方面一D都唔會太甜, 所以咁健康既甜品我地好放心比CCC食......
睇下妹食得幾開心!!!




芳記廚房真係好好食... 
遠少少都要入黎呢樹食.. 
真係物有所值!!!

大家可以黎試下... 
不過... 溫馨提示, 記住BOOK 位呀!!


---------------------

元朗錦田高埔村108號天空之城第11座地舖
TEL:  5139 1717



----------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me


沒有留言:

張貼留言