2017年1月9日 星期一

【四周圍食】西式漢堡 @ Burgerman

西式漢堡包店以前係鐘鐘返工食得多,
shake'em bums, Triple O D
不過自從轉在地方工作就真係食小左啦!

聽朋友講有間堅好味既Burger 店係深水埗,
咁就去試一試啦!
係好細既店,只有小小bar位坐



Burger 款式都好多完化呀!
牛肉漢堡係主打!
單係牛肉款就有好多隻,又和牛,又威靈頓等!
之後有魚漢堡,雞漢堡,就連素食漢堡都有,夠晒多款!
重有既就係薯條, 意粉同埋沙律, 
梗有一款啱你食架!!!



除左 MENU 既相之外, 牆都貼滿晒食物既相.. 
真係好吸引架.. 
樣樣都想食... 




一至五重有set
不過我地去既日子係星期六就享受唔到呢個咁扺既優惠啦!




呢一日我同彤爸一人嘆一個包!
佢要食牛既梗係叫個牛肉漢堡 ... 重要係最TOP果隻至尊漢堡
而我既就係蔆蘿雞漢堡!



講下我個蘿雞漢堡先.. 
係比一般既漢堡包大隻D .. 
包好軟, 
包有 CHEESE, 同 TOMOTA, 
雖然雞係炸過架 .. 不過雞肉仍然JUICY!
而佢D汁唔係多到漏晒出黎.. 好LIKE!!
最重要既係蘿同雞係好夾呀.. 真係好好味... 




彤爸既至尊漢堡就大啦.. 
有2塊牛肉, 芝士又2塊, 重有蛋同菜呀!
呢個真係好大好大...
食既時候開到個口好大都咬唔晒!

彤爸既 COMMENT係好好好好好食!



呢間雖然係一間小小既店舖.. 
不過係食材放面真係OK架.. 
見到佢地有張由澳洲出既信証明肉係由澳洲入口架... 
而所有 漢堡包 都係即叫即做架!!!


下次.. 再去既時間, 除左漢堡之外, 
我會去試下佢既意粉... 
重有就係小食!!!

-------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby


http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me





沒有留言:

張貼留言