2014年6月8日 星期日

東京親子遊 - Day 1

Day 1 

香港 à 東京 à 酒店 à 秋葉原

一早 06:00出發... 

要叫醒C & C, 

好彩都順利... 

08:45 既機, 

好彩有舅父車我地... 

行行下打發現冇拎BB 車!!!

回家立即拎番.. 

之後最尾都係冇拎到揹帶!!!


不過到達機場既時候都叫遲啦... 

因為我地坐到最後啦!!!

但總算上到機!!!


不過總算有驚無險可以上到機!!!

第一次坐機既妹妹初初都好乖... 

但... 


之後 high 爆.. 

好彩成程機都只係3個半鍾咋!!!


到啦!!!

日本機埸真係好大.. 

大到人影都見唔到多隻.... 


可能我地又係最後一個落機啦,

成條通道都冇晒人啦!!!


日本 

冇黎好耐啦!!!

都有10年啦!!!


我地今次係羽田機場停.... 

因為羽田機埸近過成田機場好多... 

而我地住既酒店就係正正係 monorail部, 

好方便!!!


由羽田機場坐monorail到我地酒店果區 (浜寸町)都只係15分鐘咋!!!

車票就490円就得啦!!!

平過由成田場場出市區好多數!!


值得一讚既就係日本人好nice, 

教埋我地點買票!!!


之後重同彤彤影相呀!!!


monorail 既模型呀!!!

係日本, 真係咩都cute d 架!!!


monorail 真身份!!

真係有d似子彈火車!!


又大好唔多人既platform, 

真係唔同人多多既香港!!!



呢個鍾數都叫多人呀!!

我地冇位坐!!!

因為呢條l線去埋 domastic flight, 

所以多人坐!!!


到左浜寸町啦!!!

好多人呀!!

因為全部人都要下車轉JR呀!!!


出閘啦!!!


車站好大呀!!!

而且有野食賣呀!!!

日本人好自紀律唔會攪到D 地方 dirty呀!!!


我地酒店好近好近車3站... 

行5分鐘就到啦!!

內街好有日本味!!!


街口有餐廳, 有藥房重有一間結婚既receiption center!!!


去到酒店, hea 一陣先.. 

unpack 下d野, 

之後同2隻豬沖好涼才出去行下, 晚飯


妹妹被困在機幾個鍾, 

去到酒店可以放佢出黎超開心!!!


我地坐JR去秋葉原


JR都唔算多人... 


到左秋菊原啦.. 

C & C 係月台影相留念先... 


秋菊原真係多電器睇, 

啱哂彤爸!!!


都係因為佢先黎呢機, 

如果唔係我就去新宿shopping啦!!!!


晚飯, 我地事但選了一間拉面店食.. 

都唔錯呀!!!


食野係唔洗叫架.. 

係呢部機買ticket 就o大架啦!!!


入到去交張ticket 比佢地, 

之後好快有野食架啦!!!


黎到日本, 真係見到咩都好味d .. 

好多野都想食.. 


我地叫左呢d野食... 

拉面加飯.. 


薯餅拉面


滑旦豬飯... 


樣樣野都好好食!!!

係見到彤彤就知啦!!!


食飽再行多一陣... 

見到咁多人, 

行埋去八下.. 

原來AKB 開 CONCERT.. 


真係好多人睇呀!!!


重有既就係係秋葉原見到好多女樸呀!!!

因為呢頭好多呢d cafe!!!


夜啦.. 

要返酒店休息下啦, 

同埋準備Day 2 既行程呀!!!




-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言