2014年1月20日 星期一

2014/15 小一統一派位 (Part 2)

剛過去既1月18同19日, 

即星期六同日... 

一連2日就係小一統一派位 交form既第二階段既日子... 

要去到自己果區既中心交form ... 

呢一既派位係決定係運也氣上... 

因為係政府用抽籤既形式派位... 

成份form分開甲乙兩部份 ....

甲有3個位填, 

可跨區 .... 

而乙呢就有30個位, 

同埋只限本區.... 


收到張form 之後, 

我地家長們就努力填... 

仍有d hesitation... 因為..

真係唔知點放d sequence好... ...

當甲一唔得就會自動抽甲二, 

甲二唔得就去甲三... 

如甲part 冇個得就會去乙部... 

由乙一到乙三十, 

一個一個試... 



我地果區同有11間, 

而1間係男校.. 所以只係填到10間 ...

有30個位又有咩用呀???

上一d forum睇到, 

有d家長分享,

佢地話都會有可能派唔到自己寫既志願而去左第二區... 

死啦... 聽到呢道真係有d驚.. 

我已經將我既要求放低好多架啦.. 

希望可以派番同區啦!!!

呢個真係一個game呀... 

結果將會係6月公報... 


只有講 - 祝大家好運啦!!!

參考blog:





----------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言