2012年4月15日 星期日

Dinner @ 知味舍

今晚既dinner 係同m姐姐celebrate 佢自生日... 
今晚我地好多人食飯呀... 有 m姐姐, j 姐姐, 契媽同埋cj叔叔!!!
cj叔叔咁啱來香港工作... 
我地今晚去左知味舍...

係m姐姐既選擇...

係一間好似私房菜形式既上海菜!!!

呢d係我地既食物!!!
燻蛋 - 一般... (唔夠味.. 我做既重好味)


其他食物都好好味.... 


燻雞係要order 架.. 
我地冇order 到.. 不過好彩今日做多左, 所以我地可以試!!!





生煎雲吞, 又幾特別喎...


呢個一般啦... 
金華火腿既味道唔夠...

比honey cover 晒d味.. 

不過響零好夠趣!!!




水煮魚, 聽契媽話好spicy, 
所以冇食過... 

甜品, 豆沙鍋餅... 好味掛??

冇機會試...

因為彤彤一個人食了3件....




最後黎呢一個油讓丸了...

令到今日既晚餐完滿!!! 

沒有留言:

張貼留言